Pacheco Farmhouse

25 juli 2017 - Apuela, Ecuador

Daphne komt helemaal bij in deze vallei in de Andes. Het geruis van de rivier, het lekkere klimaat en de sfeer rond dit hostel zorgt ervoor dat we helemaal tot rust komen. Na al die commotie rond de paarden in Costa Rica en Ecuador hadden we dit wel hard nodig. Wat wel heel grappig is, dat de gasten op dit moment in het hotel allemaal nederlanders zijn of Nederlandstalige belgen. Het ene koppel komt van Aruba en is met hun twee kinderen op ontdekkingsreis om in Ecuador / Colombia iets op te starten en het andere wat oudere koppel komt uit België. Gisteravond gezamenlijk gegeten en daarna een soort feestavondje gehad met Arubaanse muziek , gelardeerd met wat oud nederlandse/belgische klassiekers....een kakofonie van muziek kan je wel zeggen , maar supergezellig.

gisteren ook een voorstel gedaan bij de eigenaresse, om de komende twee weken haar te helpen in en rond het hostel. Zij liep met hetzelfde idee rond , maar had het ons nog niet gevraagd aangezien we gasten zijn waarschijnlijk. Gelijk als " test" heb ik lunch gemaakt....pasta met huisgemaakte tomatensaus, salade en gegrild knoflookbrood....simpel, maar omdat ik de hele keuken nog niet ken, was het wel even zoeken :)

nu heerlijk ontbijtje met wentelteefjes , fruit en maple siroop....kan er eigenlijk nog niet in , omdat we ons gisteravond helemaal hebben volgestopt met huisgemaakte pizza van de barbeknoei. Ach...ik offer me op voor het goede doel .....