daphne gaat foetsieeeeee jippiejaaaheee !!!!

23 juli 2017 - Apuela, Ecuador

Echt een geweldige ervaring voor maar 15 dollar pp. !
800 meter kabelbaan van de ene berg over een kloof met rivier de Intag naar de andere berg waar je vervolgens kan doorlopen naar de waterval….en het mooiste is nog : GEEN TOERISTEN VERDER TE BEKENNEN :) :) :)
het pad naar de waterval toe is wel beetje verraderlijk….zelfs klein stukje moeten klimmen omhoog via touw , maar het uiteindelijke resultaat was adembenemend

1. Laura Maarten:
    23 juli 2017
    GAAF JEETJE HOOG GEEN HOOGTEVREES??
  2. Jeroen en Daphne:
    23 juli 2017
    ik dacht dat ik er meer last van zou hebben, maar ben iets van drie minuten in het midden blijven hangen , alvorens ik doorging....mooie beelden kunnen maken! Daphne vond het iets enger hehe
  3. Ernestiene:
    26 juli 2017
    Ik krijg hetzelfde gevoel als toen Viv me vrolijk van haar vakantieadres belde en zei dat ze bijna was verdronken. Dat geeft je echt een gerust gevoel (NOT). In Nederland is een kabelbaan al spannend maar vertrouw ik er op dat de inspectie dit heeft gecontroleerd. Ik vind het niet zo gek dat er geen rijen toeristen in Equador staan. Echt supereng. Maar nu jullie de overkant hebben bereikt en veilig zijn, is het wel een wondermooie ervaring die ik heb mee kunnen delen door de gave video's. Stelletje waaghalzen. Leuk dat jullie zo veel videoblogs maken. Ik denk dat jullie amper bevatten wat een indrukken jullie afgelopen drie weken hebben opgedaan. Free as a bird!
    Kus zus