location, location , location!

6 juli 2017 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Tsjah, wat kunnen we ervan zeggen.....goed dat we toch even eerder gingen checken bij Caribehorse haha. Nog een paar dagen en dan gingen we daar op hun terrein met een tent staan en mochten we gebruik maken van al hun faciliteiten ! ( keuken en douche). In de uitgebreide mailwisseling lieten zij blijken een ranch te hebben met mooie velden eromheen , een huis waarin we konden als zij weggingen en prachtig privé opgang naar het strand. Wij mochten ons gelukkig prijzen , aangezien ze alleen internships van afgestudeerde dierenartsen accepteerden. Groot was onze blijdschap dus, toen we een " GO" kregen :)

en laten we wel wezen, hun website ziet er ook zo uit !

Enfin...vandaag op het fietsje richting Puerto Viejo kwamen we erlangs en dachten...ach, laten we eens kijken !

het bevreemdde ons al, dat we aan de linkerkant van de weg de bergen in moesten ( de zee ligt rechts nl.)

maarja, daar kunnen ook alleen de stallen liggen ? 1200 meter een glibberige bergweg in en daar kwamen we uiteindelijk bij een bouwvallige stal waar 6 paarden bij elkaar stonden. Twijfelachtig liepen we er rond en opeens zagen we tussen de kieren een man lopen. Bleek de eigenaar te zijn, Jimmy. Een rasechte Costa Ricaan met dreadlocks en grote witte tanden die goed opvielen in de donkere stal.

hij vertelde ons dat we op de juiste plek waren en dat hij hier ook in woonde...yup, in de stal ....met zijn vrouw...duzzz....

de omgeving was een glibberige berghelling met overal gaten met water. Een plek waar je gemakkelijk een tent kan opzetten :)

we namen afscheid en terwijl we naar beneden hobbelde met de fiets hadden we dezelfde gedachte.....nope :(

nu een ander adres gevonden waar we gelijk een eigen kamer hebben ( op de foto gezien, dus we moeten nog realtime gaan kijken of het ECHT bestaat haha).

dit kan pas in augustus, dus tot die tijd ( drie weken) gaan we waarschijnlijk naar Panama . Is maar een klein stukje vanaf hier tot de grens en dan eiland hoppen bij Bocas del Toro.

eerst maar morgen ons bezoekje afwachten bij ons " nieuwe "adresje !